Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Saturday, December 1

Asah Gigi Semasa Tidur

Assalam...

Pernah tak korang alami masalah ini? sejujurnya aku kata aku pernah, walau pun dulu tak pernah tapi sejak lepas kahwin dan ada anak aku pula berjangkit. Kalau tak silap dulu masa remaja abang aku memang rajin asah gigi bila tidur. Selepas kahwin dapat pula laki yang rajin juga asah gigi. Tapi aku sampai sekarang masih tak tau apa penyebab boleh jadi begitu. Aku perasan aku asah gigi bila tertidur...dengar-dengar bunyi gigi tu berlaga-laga. Ada orang kata ngilu...yup ini yang aku rasa masa dengar orang lain asah gigi tapi bila sendiri alami tak ngilu pun...hehe..

Aku cuba cari sedikit info tapi tak banyak pula yang aku jumpa. Terjumpa laman web ni komuniti.iluvislam.com, terkejut pula dah lagi sibuk aku nak cari info lagi.




Tapi bila aku jalan-jalan cari info lagi aku jumpa laman ini. Di harapkan masalah ini dapat dikurangkan. Sudah tidak tau macam mana mahu buat lagi. Tidak pasti ini kebiasaan atau pun penyakit...takut juga.
 

No comments: