Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, December 27

AEON Member Day Bukit Tinggi 26-27/12/12

Assalam...



Eh....pagi semalam terlihat di Facebook AEON, wah ada sales lagi la sekarang ni. AEON Member card day. Wah....sekarang dah buat tiap-tiap bulan ke ek? Maklum saja kali terakhir aku pergi awal bulan lepas. Sebelum ni pernah ada buat awal bulan Mei. Tu yang terasa pelik sangat tu, sebab makin lama makin dekat jaraknya.

Tak pasti AEON member card day ni untuk musim perayaan terdekat atau apa ye. Kalau bulan Mei mungkin untuk persiapan raya puasa, bulan November untuk persiapan Depavali dan Krismass dan mungkin bulan Disember ni untuk persiapan tahun baru cina nanti. Hehe...

Aku bukan sentiasa pergi AEON member card day ni, dulu masa kerja di Klang rajin la nak pergi. Tinggal bagitau dear, dear bagi duit dan minta keje half day dengan HR. Senang cerita tapi sekarang tempat kerja dah jauh dengan AEON Bukit Tinggi tu tambah-tambah lagi tak boleh nak lari kerja setengah hari. Jadi sila jangan cari pasal.

Hari ni hari ke dua AEON member card day, jadi kalau sesiapa ada kelapangan masa nak pergi silakan. Eh...aku tunggu bulan Mei, sebab masa tu memang nak buat persiapan untuk raya puasa. Persiapan yang utama untuk anak-anak la kan sebab masa sales ni harga lebih murah.

 

No comments: