Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, December 7

HLK Warehouse Sales

Assalam...

Sudah masuk bulan Desember ni bukan main banyak lagi jualan gudang sana-sini di kawasan Kota Kemuning ni, Huhu...larat dengan tidak je nak pergi. Tau-tau je la kan kalau pergi mesti ada barang yang berkenan pasti mahu bawa pulang juga. Minggu lepas jualan gudang di Wah Ha (jenama mamalove) lorong sebelum jumpa office aku. Sangat menarik sebab jual barang bayi dan kanak-kanak. Aku tak pergi tapi tau bila nampak banner yang derang gantung di tiang lampu sepanjang jalan di Kota Kemuning ni.

Tapi rasa rugi pula tak pergi sekurang-kurangnya boleh belikan basikal untuk anak-anak. Kesian mereka bila pinjam basikal anak buah yang lain bila di rumah nenek. Kalau anak sorang boleh juga aku bawa pusing-pusing kampung. Haha...kalau larat nak bawa la kan.

Minggu ni ada 2 tempat yang buat jualan gudang. Berpinar-pinar mata gedik-gedik rasa nak pergi. Huhu....esok nak pergi juga la ikut kawan-kawan 1 office ni. Rupanya mereka dah pun pergi hari ni, wah....tengok keterujaan mereka aku pun jadi teruja sama. Tapi aku sekadar mahu cuci mata, hehe... mungkin tak beli apa-apa tapi siapa tahu kan.

Hujung minggu nanti ada jualan gudang HLK pula. Kalau tak silap ini pertama kali HLK buat jualan gudang di sini sebab ini office baru mereka. Sebab aku selalu ulang alik jadi aku tau la. Dalam website mereka pun ada tulis. Tak pasti mahu pergi ke tidak, sebab dah semestinya dear kerja walau pun hujung minggu. Tapi teringin nak ajak dear pergi jualan lain cuma belum pasti lagi. Hehe.. masih berharap dear cuti hari Ahad nanti. Bosan pula bila hampir setiap minggu dear bekerja kan.

Sila lawati Link ini untuk info lebih lanjut.


Kalau aku rajin keluar dengan Amar nanti aku cerita kan lagi, tapi kalau tak dapat pergi sorry lah ye. Aku belum pernah pergi jualan gudang HLK, aku pernah pergi sekali jualan gudang jenama Haier di Puchong. Huh...lastnya terbeli mesin basuh yang ada di rumah sekarang. Hehe..

(Update : hasil ke HLK Warehouse Sale ni)
 

No comments: