Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, December 6

Bercuti?

Assalam...

Alamak...semua orang dah sibuk bagitau hari ni dia tak masuk la, dia ni tak ada la...huhu..dah hujung tahun semua dah pakat sibuk nak pergi bercuti. Dah la pula cara bos di sini tak boleh bawa cuti ke depan, alamak...nak dapat kelulusan cuti tu pun payah. 

Tambahan pula setiap department tidak di benarkan ambil cuti serentak. Huih...sesiapa nak ambil cuti akan bagitau awal-awal 2 minggu lebih awal. Mana tidaknya kalau nanti tiba-tiba cuti bertindih bos akan bising-bising. Haa...masa tu terkial-kial pula nak menjawab.

Minggu ini seorang sudah pun memulakan percutian, minggu hadapan department aku ada 2 orang akan bercuti tapi bos department akan bercuti untuk satu minggu (dua-dua mahu bawa keluarga jalan-jalan - aku dengki!), tingkat atas pula 2 orang akan bercuti lagi bosan sebab selama ni geng surau aku tetiba nak bercuti panjang. Huhu....bosan la lepak di surau nanti...sebab selama ni akak tu paling lambat siap sebab nak pakai make up dulu...hehe...aku je yang terlampau simple sangat. Siap solat terus pakai tudung duduk tunggu masa sampai sambil berbual-bual kosong. :)

Hujung bulan pula sorang lagi budak department aku nak cuti pergi Vietnam katanya. Haih la....bercuti sakan la ek korang ni.

Aku pula?

Masih tidak tahu, bila merancang sesuatu terjadi pula sesuatu yang tidak aku mahu. Jadi sekarang aku tak mahu merancang ke mana-mana takut nanti kecewa.

Buat mereka yang bercuti, selamat bercuti! semoga percutian anda menjadikan hubungan kekeluargaan bertambah erat dan penuh dengan kasih sayang.

Buat aku pula, bersabarlah hati...dugaan Allah sangat perit dan pahit, tapi di hujungnya aku pasti akan ada kemanisan :)

(lunch nanti nak pergi warehouse sales! huhu...cuci mata di Kota Kemuning je la)

 

No comments: