Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, December 11

Warehouse Sales Kota Kemuning

Assalam...

Ini kisah hari Khamis lepas, tak sempat saja nak upload gambar jadi kisahnya pun terbengkalai je. Hehe... aku pergi tumpang member office dari service department sebab mereka memang dah pernah datang hari Rabu jadi datang lagi untuk membeli pula. Baguskan derang ni, rajin buat survey dahulu.


Yang pakai baju hijau tu la office mate, tengah sibuk nak memilih. Aku pula sekali datang terus beli handbag dan sarung tilam. Hehe...harga ok la 80% dapat jimat kan.





Pendek kata macam-macam ada jual kat sini tau. Baju/seluar lelaki (tshirt dan juga kemeja), baju perempuan, beg, handbag, mainan kanak-kanak, comforter, cadar, kasut sukan, kasut perempuan (sandal dan juga heels) alat-alat make up, makanan tambahan, mandian untuk kanak-kanak dan juga pinggan plastik/botol air untuk kanak-kanak. Hehe...banyak tapi tak ada baju budak je kalau ada lebih lagi la duit melayang. :P

Erh...gambar tetiba ada tangan plak sebab tangkap sambil sembang-sembang. Hehe...dah habis dah pun sales ni, jadi tunggu la tahun depan ye sebab kalau tak silap aku sales ni memang tiap-tiap tahun ada kat sini.

Esok mahu cuci mata tengok apa yang ada di Jualan gudang HLK pula. :)

 

2 comments:

Yaati Nor said...

company apa?warehouse sale tok brand apa?

Azian & Zaini said...

brand apa aku pun tak tau,
handbag jenama polo,
tp tiap2 tahun ada buat kat sini.