Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, November 21

Ugh....Sakit Gigi Lagi!

Assalam...

 Sakit gigi lagi....huhu...2 minggu lepas sudah ke klinik gigi aneka klang tapi mereka minta aku datang lagi 19/11 (semalam) tapi aku tak dapat sebab cuti tersangat susah mahu ambil. Jadi mahu atau tidak aku tunda hingga minggu depan atau pun bulan depan. Cuti tidak boleh bertindih dengan cuti orang lain pula tu. Adoi...memang jadi 1 masalah buat aku. Serabut juga tapi buat-buat tak tau. :p

Rasa tak mahu pergi klinik aneka lagi sebab jauh jadi aku dalam perancagan mahu ke klinik di Bandar Botanic yang lebih dekat dengan rumah. Mahu cari di google atau pun mahu telephone saja. Yup....mungkin petang nanti aku akan call terus lagi senang.

Ini hasil pencarian di 'mr. google' tadi... :)





Masih mengharapkan gigi yang ada tidak sakit lagi. Huh...ambil masa sekurang-kurangnya seminggu baru dapat ambil cuti. Bersabarlah wahai hati dan gigi. Hehe....

4 comments:

nurbijen said...

Cuba kumur dgn air garam dan telan paracetamol. Lagi satu, cuba guna ubat gigi halagel yg color hijau tu (perisa bunga cengkih).

Kat sini pun saya tetap import ubat gigi dari M'sia

Azian & Zaini said...

terima kasih kak nur! tapi gigi ni memang dah berlubang dan dr sebelum ni pernah tampal ubat pada tempat berlubang. air garam tu buat juga mujur kurang jadinya...tapi ubat gigi tak pernah tukar sebab suami dah setia menggunakan jenama darlie :)

Yaati Nor said...

yan..sehati dan tak berjiwa la kita nie..aku pun sakit gigi..nak gi klinik gigi panel, malas sebab ramai orang..huhuh esok pg nak gi juga..Aku sakit akibat malas makan kalisum kot..sblm besalin dah g dh ni sakit lagi

Azian & Zaini said...

he...ingat nak pergi klinik swasta di klang tapi tak mahu drive sendiri..haha...