Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, November 5

Telur Puyuh

Assalam...

Murah ke mahal ek? saja nak tau. Hari Ahad lepas dear kerja jadi dear keluar awal pagi dan belikan kami anak beranak sarapan sebab aku malas nak buatkan sarapan. Hehe... Dear belikan nasi dagang tapi aku rasa nasinya tak sama macam nasi dagang yang aku selalu beli tu tapi tak apa aku makan juga sampai habis bila mengenangkan dear dah beli dan juga anak-anak tak mahu makan. Alasan!

Dear bagitau dear belikan telur puyuh ni, katanya 6 biji RM1. Macam terkejut pun ada, tapi tak tau nak kata apa. Aku cakap murah la kot sebab kalau telur ayam sebiji dah 30 ke 50 rasanya. 

Semua telur ni aku rebus sebab Amar suka makan telur rebus dan semua telur di atas ni sekali makan je tau. Memang tak simpan langsung buat adik dia. Geram juga tapi kami perlu perlahan-lahan kurangkan selera makan dia sekarang ni. Takut terlebih obesiti je.

 

No comments: