Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, November 16

Berebut HP Dengan Anak-Anak

Assalam...

Kering idea tak tahu nak tulis apa hari ini. Pagi-pagi keluar rumah tengok kat hand bag HP tak ada, sah tinggal kat rumah kalau tak silap aku masih lagi ada di atas tilam. Sejak kebelakangan ini anak-anak makin suka pegang HP aku ni. Tapi tak tau kenapa pagi ni mereka tak sibuk berebutkan HP pula. Kalau tidak pengsan melayan sorang-sorang.

Setiap kali mak aku call mesti derang sibuk juga nak jawab call tu, kekadang rasa macam pening juga nak melayan. Sebab tu aku nak call siapa-siapa tunggu bila mereka tidur atau call secara sembunyi dalam bilik belakang atau di dapur. Dasyatkan anak-anak aku ni. :p

Pernah sekali mak aku call derang boleh berebut nak dapatkan HP. Aduh...lastnya mamanya tak dapat nak cakap lama-lama. Terus bagi HP kat derang, tapi faham-faham je la bahasa Amar tu. Ish...bila di marah boleh pula buat tak tau. Ha... hu...je cakap :)


No comments: