Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, November 19

Isnin Yang Kepenatan

Assalam...

Yeha....pagi Isnin yang ceria...eh, tak de la ceria tapi aku tetap ceriakan juga.

Pagi ini aku bangun seperti biasa, dear dengan anak-anak sahaja yang sangat susah nak bangun. Tak menyalahkan dear tapi sudah 2 minggu dear kerja berturut-turut. Aku balik kampung tanpa dear rasa macam kosong pula tapi tak mengapa dear keluar mencari rezeki buat kami. :)

Kisah balik kampung nanti-nanti aku ceritakan. Masih penat sekarang ni, harap-harap hari ni kerja banyak biar aku tidak mengantuk. :p

Pagi ni gerimis mengundang, anak-anak aku hantarkan bersama-sama dengan buah-buahan. Tapi sayang buah yang tinggal tak banyak mana sebab mak dah bagi pada pak cik saudara. Ok, tak mahu salahkan mak. Aku nak salahkan saiz kereta yang aku bawa tu hehe.... Tak apa lain kali kalau musim buah sila balik kampung bawa kereta lebih besar saiznya.

Yang penting aku suka balik kampung, mana tidaknya dapat makan durian sepuas hati. Haha...

No comments: