Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, November 28

Tips Cinta Suami Isteri

Assalam...


1. No 1 ni kami suami isteri rajin juga buat tapi bukan setiap kali nak pergi kerja. Biasanya aku akan cium tangan dear je. (malu dengan anak-anak kot, bila dear cium pipi aku derang pun sibuk cium pipi juga :p)

2. Call ni memang jarang sangat la, tapi kami rajin sms... hampir sepanjang masa aku dengan dear sms. Sebab senang tidak menggangu kerja dear dan aku kan. Kalau call takut bos masing-masing bising pula.

3. Ucap I Love U tu dah semestinya la kan. Biasa sebelum tidur dan bangun tidur atau pun sebelum pergi kerja. Setiap kali sms atau call pun mesti nak cakap juga. Biarlah kan walau pun depan mak ngan orang lain pun...cakap je dah memang dia kekasih halal kita kan. Ada juga mata yang memandang bila tapi buat-buat tak tau je. Tapi bila ada yang kata romantiknya....hehe....itu semestinya ada pada setiap pasangan kan?

4. Makan tengahari ni untuk hari cuti tapi masih dengan anak-anak. Mak aku sudah ajar aku makan bersama dengan anak-anak. Setiap kali mak nak makan mesti ajak anak-anak makan sama. Terbiasa dengan cara mak aku pun nak serapkan cara yang sama untuk anak-anak aku. Sambil makan boleh juga berbual-bula walau pun tidak banyak. :)

5. Aku memang rajin tanya pada dear, tapi dear tak pernah nak tanya pun. Dari pada sakit hati tunggu dear tanya baik aku ceritakan saja kan. Hehe....dear pun sudah faham dengan perangai aku ni, jadi bila aku buka cerita dear akan jadi tukang dengar walau pun masa tu mata dah mengantuk. Hehe...


Seronokkan kalau boleh duduk rumah jaga anak-anak jaga makan minum/pakai suami dan anak-anak juga. Buat masa ini itu kerja idaman hati saya tapi masih belum dibenarkan lagi buat masa ini. Haha..
 

1 comment:

cerita ceriti kak sarah said...

sweet:) mmg seronok melayan karenah suami dan anak2, tu impina saya jugak. now im WAHM:)
http://permatacintaku.blogspot.com