Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, November 28

Restoran Mohd Chan - Kota Kemuning

Assalam...

Sudah lama teringin nak makan di Restoran Mohd Chan ni tapi baru kelmarin aku dapat makan. Ok setakat ni aku rasa sedap juga tambahan saiz hidangan besar. Kenyang hingga ke petang sampai balik rumah untuk makan malam. Hehe...

Pergi makan dengan officemate yang akan meninggalkan office tidak lama lagi. Dia yang ajak makan di sini jadi aku ikutkan saja, apa salahnya mencuba sebab selama ni cuma lalu sahaja depan kedai kan.

Aku order nasi goreng yong chow sebab memang tengah lapar dengan air bandung cincau. Officemate order air kedondong + asam boi, nasi kam cheong dan wantan goreng. Kenyang kami makan berdua tengahari tu.






Orang tak ramai dan makanan pun sedap. Gambar semua aku ambil dari laman web restoran Mohd Chan. Hehe...lepas ni teringin nak cuba makan dim sum dan juga pau. Anak-anak memang suka pau, dim sum tu pula mama derang yang teringin nak mencuba.

Total untuk 2 orang makan RM26.00

2 comments:

Yaati Nor said...

Kat Puchong aku suka mkn kat Mohd Adam Ali..sedap..nasi kam cheong tu

Azian & Zaini said...

kat mana tu ti? aku jrg2 dah mkn kat luar ni sejak ada anak 2 ni..heheh