Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, March 1

Bercuti

Assalam....

Permulaan bulan march aku plak ambik cuti EL, pasal pe?pasal malam td Zikri langsung tak nak susu dan tido pun tak lena. Syukur pasal dear begitu sabar melayan kerenah Zikri ditambah plak ngan aku yg dah mula sakit2 kat ari2. Adoi...baru masuk 8 bulan tp bby dah mula aktif semacam, tak ingat plak time ngandung kan Zikri yg ni pernah terjadi jugak ke ek...tak rasa sgt kot, pasal time tu excited gile nak bby!

Malam td nak tak nak kami terpaksa guling2 kan Zikri kat depan hall nasib baik die nak tido. Paling kesian dear kuar g minum tak sempat nak sembang panjang2 pasal aku dah tak tau nak tidokan Zikri cam ne. Ngan kembung la, biji sawan dah naik la...tu yg plan pg ni bawa g urut tu.

Settle urut Zikri aku pun tumpang sekaki. Mmg tul la, mak cik urut tu kata mmg bby lasak dah tu suke mengeras. Tp blm masa lagi nak kuar la kan pasal kalo blh biar tunggu sebulan lg la biar bby matang sket. Mintak2 macam tu la kan.

Skrg Zikri dah tido lepas guling2 kene urut, susu pun blm masuk lg ni. Biar die sedap2 tido pas tu aku nak bg gaj curi2...heh kesian ok kalo langsung tak amik susu. Lapo tu tak kot pasal dah minum air kosong ngan makan nestum. Kene tukar2 pasal kekadang maybe die jemu makan nasi.

Kerja hari ni EL tambah lak mmber pun EL pasal anak die demam 2 2 org plak tu. Nak buat cam ne la kan? komitmen untuk personal thing lg diutamakan dari kerja. Ini kami berdua la yg punya cara, org lain kami tak tau. Biar la bos nak bising2 asalkan suami kami rela kami dipotong gaji demi kerana menjaga anak.

Ceh! macam bagus lak kan, hahahhaha..kang ada yg tuduh berlagak lg. :) Ok la, nak masak bubur nasi Zikri nanti bila die dah bngun blh suapkan je. Untuk aku plak ntah la, lauk mlm td ada balance lg so maybe masak nasi je la. Malam nanti nak makan pe plak?hehe...nanti2 petang la aku fikir2 kan

No comments: