Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, March 31

Masalah Keputihan Ketika Hamil

Assalam...

Terdetik rasa nak berkongsi atau nak bertanya pada yang tahu dan pernah mengalami. Memang kebiasaan ke masa mengandung akan mengalami keputihan? Tapi pada aku sendiri 2 kali mengandung memang ada, kali ke 2 ni terasa lebih teruk dari yang pertama dulu. So tidak mungkin akan aku tinggal dari memakai panty liner...heheehhe ni je la cara nak control ditambah juga dengan bahan pembersih peribadi...uhmmmm baru selesa ok.

Ingatkan aku sorang je yang mengalami masalah ni tapi rupa-rupanya memang ada masalah ni pada semua orang yang mengandung. Ish...nampak sangat la aku ni tak peka, dah kali ke 2 mengandung baru la hegeh-hegeh nak survey. Tak kisah la kan cepat ke lambat asalkan aku tau jugak.

Ni hasil dari penjelajahan aku hari ni...

1) Hasil dari wordpress.com

2) Hasil dari mamypokoclub.com

3) eramuslim.com

3 Laman web ni yang menarik untuk dikongsikan tentang perihal keputihan ketika hamil dengan lebih lanjut lagi. Terkadang biasanya kita malu nak bertanya orang kan, ini la cara paling mudah nak mencari maklumat. Nak masukkan semuanya dlm blog ni malas rasanya nak copy paste, biar la korang tengok-tengok sendiri infonya. Takut-takut ada info lain yang korang boleh dapat dari laman-laman web berkenaan.

Ni perihal yang tak de kene mengena ok, akak ipar kata maybe aku ngandung perempuan....hahhahahahaha rasa nak ketawa terbahak terguling-guling. Insyaallah kalau diizinkan Allah dapat la aku anak perempuan, kalau lelaki pun aku terima dengan rela. Zikri dan adik boleh jadi macam kembar la nanti kan....heheehehe berangan jap!

No comments: