Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Sunday, March 6

Seleraku

Assalam...

Apa kes plak nak update blog tgh2 malam plak ni eh? hahahhaha...ni dek kerana tunggu dear blik kerja luar la ni. Katanya maybe makan masa 3 4 jam je tp skrg ni dah berjam2 plak aku rasa. Hah! baru tak jumpa berjam2 dan tak dpt makan malam sama2 pun dah bising la plak. Org lain yg ditinggalkan berbulan2 pun tak kecoh! :p

Maklum je la sejak ada Zikri dear jarang kuar umah malam2. Paling lama pun sejam 2 je la. Ok la tu kan, time untuk dear bersosial...hahahaha tak la besenya dear kuar time kene g rewang...tp selalu nya pegi siang2, malam2 ni suke dok umah je.

Hari ni sepanjang hari duduk umah berdua-duaan dengan Zikri. Plan pg mcm nak kuar tp dah akak ipar nak pinjam kete terus cancel plan. Last2 akak ipar tak jadi pinjam...duh! padan muka aku makanya baik duduk diam2 kat umah. Sempat selesaikan urusan mengemas rumah... sapu lantai, mop lantai, kemaskan dapur, kemaskan bilik tidur tukar semua cadar ngan sarung bantal, basuh baju, lipat baju dan kemaskan almari baju. Cuma tak masak yg leceh2 la, aku sempat masakkan bubur untuk Zikri, nasi ngan lauk telur ngan ikan bilis goreng untuk aku.

Apsal makin dekat selera makan pun makin kurang. Malam ni dear tapaukan roti canai, kalo ikutkan besenya aku blh abeskan sekeping roti telur & sekeping roti kosong. Tp malam ni langsung tak selera, makan nasi tghari td pun tak tambah langsung. Maybe alasan utama sbb tak de geng makan sama. Haahahahaha...

Alhamdulillah Zikri moodnya hari ni sgt2 baik. Risau gak aku pasal skrg ni aku tgh kerap sakit pinggang tambah lak bby kat dlm ni asyik la keras2 je...seram plak kekadang, takut2 dah sampai masa ke...hahahahah perasan sgt la aku ni kan.

Tidonya cukup cuma makan bubur sket je, tu yg buat aku geram tu pasal benda lain die nak makan tp bab bubur ni punya la payah. Cam ne MIL blh bagi siap blh bertambah2 plak tu eh? heran je bila dear kata cam tu.

Ish dah hampir 12.30 tgh malam ni, ok la nak tido dulu la...Nak tunggu gak tp tgok rancangan kat TV cam tak best je malam ni. Nak online FB pun macam boring je sejak kejadiaan yg tak diinginkan berlaku.GUD NITE ALL!!  :)

No comments: