Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, March 28

Yes! Senang Hati

Assaalam...

Eh pagi-pagi Isnin yang buzy ni nak senang hati la pulak eh aku ni. Bukan apa sekarang tak payah susah-susah nak fikir adik Zikri nanti nak tinggal dengan sapa. Wah berbunga-bunga rasa hati bila dear bagitau akak ipar ada niat & hajat nak jaga. Ohh.....terharu sebentar! hahahahhaha

Niat aku memang nak tinggalkan Zikri ngan akak ipar sejak dari awal lagi tapi dah alang-alang MIL nak jaga so aku biarkan aja la kan. Tambahan pulak akak ipar masa tu tak yakin pasal dia tak minta izin ngan suami dia nak jaga Zikri tapi kali ni ntah macam mana abg ipar boleh tanya pulak apsal akak ipar aku ni tak jaga Zikri sejak dari awal? hoh....Bukan salah aku ok, tak kesah la kan rezeki MIL nak jaga Zikri.

Tenang pasal sekurang-kurangnya biar la sedara mara sendiri yang jaga. Senang hati amat tambah lagi umah akak ipar ngan MIL sekangkang kera la sangat. Buka pintu umah MIL je dah boleh nampak umah akak ipar. So kalo bukan sedara sendiri siapa lagi yang lebih baik nak menjaga anak kita kan.

Zikri pulak jenis yang suka nak main-main dengan anak-anak akak ipar tu pulak...lagi la akak ipar aku ni geram. Makanya aku relakan juga derang berpisah rumah asalkan masih boleh berjumpaan setiap hari tak kisah la di rumah MIL atau kat umah akak ipar sekalipun.

Akak ipar ada tugas nak hantar dan ambil anak dia ke sekolah setiap hari. Bila masa nak ambil dia akan tinggalkan di rumah MIL sekejap, ehmmmm time ni la 2 beradik ni nanti boleh berjumpaan.....yahooo!!!

2 comments:

Yaati Nor said...

abih adik zikri sape yg jaga nnt?

Azian & Zaini said...

akak ipar yg duduk dekat ngan umah MIL...