Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, March 30

Half Day

Assalam...

Sekarang dia suka minum Vitagen maupun Solivite...ehmmm berebut-rebut ok kalau botol tu dah habis, memang langsung tak nak lepaskan untuk aku buang...

Oh hari ni nak memontengkan diri berdua-duaan dengan Zikri ke klinik desa pasal check up Zikri 1 tahun hari ni. Awal sehari dari date sebenar tapi maybe pasal klinik desa kat kampung buat check up untuk kanak-kanak hari selasa atau rabu.

Tak kisah la kan awal sehari, lewat ke apa asalkan yang penting jangan lari lewat dari tarikh dah la kan. Malam pulak aku nak g check up. Yeah...dah 9 bulan tapi tau tak eh, aku langsung tak kemas lagi beg untuk sebarang kemungkinan yang berlaku. Huh! dasyat kan, sampaikan aku malas aku pernah suruh dear tolong kemaskan. Hahhahahaha melampau gila aku ni. Insyaallah dalam minggu ni akan aku persiapkan semua persediaan yang dah kemas aku simpan kat dalam bakul tinggal nak susunkan aje masuk dalam beg. Baju bajan baby pun dah siap basuh awal-awal senang la nanti kalau dah bersalin tinggal dear angkat bakul je la.

Sekarang rasa nak tukar susu untuk Zikri pulak, rasa macam nak bagi dia cuba perisa coklat pasal dia suka minum milo waktu pagi-pagi. Tapi ada pula suara yang kata kalau minum coklat susah nak buang air besar? ehmmmm...masih mempertimbangkan sekarang ni.

5 comments:

Yaati Nor said...

awal lg lps 2 thn la tukar coklat..skrg ko bg susu apa

Azian & Zaini said...

skrg ni minum dumex dupro, saje je plan nak tukar tapi tak confirm lagi...nak2 plak dia rajin kembung skrg ni time tido malam....

Azian & Zaini said...
This comment has been removed by the author.
Zura Baharudin said...

yang... ari tu Aqil pun penah tukar flavour susu coklat gak... tapi tak boleh nak angkat laa kalau dia tertumpah kat baju, seluar, carpet.... mcm nak nangis jek.... susah nak ilang... terus switch to original atau honey flavour balik..

Azian & Zaini said...

la ye ke zura, ehmmm skrg ni kalo minum milo pun mcm tu la...tumpah2 kene kat baju mmg kena rajin la nak menyental...hold dulu la cam ni