Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, February 28

Penghujung Feb

Assalam...

Hari ni dah last day bulan Feb 2011, wow sgt pantas kan. Bulan Feb pada aku untuk 2 tahun ni berlaku ngan pantas sekali terutama hari kerja yg kurang berbanding ngan bulan2 lain. Pasal pe? CNY kan jatuh pada bulan Feb, aku kerja kat sini plak dah celebrate CNY kali ke 2. Rasa cam pejam celik pejam celik...wow!!! nak masuk 2 tahun aku kerja kat sini. Eh blh tahan plak aku eh ngan pressure yg aku dpt dari kerja kat sini.

6 bulan dok kat general dan selebihnya sampai skrg dok kat tender department mmg mencabar2 sgt la pada aku. Tp bila berniat nak meng"improve"kan pengalaman yg ada aku terima tekanan yg ada seadaanya. Allah maha kaya dan Allah akan sentiasa membantu kita jika kita sentiasa mengingatiNya. Insyallah.

Bulan ni jugak Zikri dah masuk 11 bulan, bulan depan nak masuk setaun. Perlukah adakan parti maupun potong2 kek ni eh? Kalo ikutkan aku mcm nak buat tp dear awal2 dah inform no need! heh tak yah nak plan2 ok, dear kurang suke sket la celebrate birthday ni rasanya la kan.

Rancangan terakhir aku ialah nak minta mak kat kg bg duit kat pak cik katering bg masak2 sket makanan dan bawa g masjid bila malam jumaat time org ramai dtg membaca Yassin. Blh buat makan2 dan doa selamat sket. Kalo dulu time arwah bapa masih ada blh la jemput2 org masjid dtg umah buat doa selamat ni. Mintak2 yg ni dear izinkan, kalo blh nak buat jugak untuk adik2 Zikri yg akan dtg. Setakat makan2 kat masjid tu tak sampai ratusan sgt la. Sama macam time aku lepas pantang tu ari pun mak ada buatkan makan2 ni...suke aku tp pling aku suke pasal derang buatkan doa selamat sekali. Yg tu payah nak buat ok.

Zikri pun nampaknya bulan depan bakal naik 2 batang gigi lagi. Penat tunggu bila gigi arnab die nak turun2 ni. Skrg ni pun asyik memanjat sana sini. Sib baik umah tak de tangga kalo ada penat la nak berkejar-kejaran. Tp skrg nampak mcm blh berdiri lepas tgn dan jalan dr hujung sofa ke hujung sofa. Oh maybe tak lama lg blh jalan dah kot. Kalo berdiri pas tu nak duduk biasanya die akan turun perlahan2... tp kekadang tu main hempap je bontotnya. Ish.....

Kandungan aku plak dah masuk 8bln, pantas kan. Minggu depan nak g check up lg, maybe pg sorang after working hour la tu pun kalo dear setuju. Kalo tidak kene pergi malam jugak la nampak gayanya pasal dear nak join tgok bby skali. Heh! pantang di ajak ni, apa kata aku pergi sendiri2 je tp dear bg tak eh? :)

Ok la, ada byak kerja nak di siapkan hari ni. Better g sambung kerja sblm bos besar masuk dan bising2...hahaahahah

2 comments:

Yaati Nor said...

aku doakan zikri pandai jalan sebelum adik dia keluar..klu tidak haru..biru dua nak kena dokong..

Azian & Zaini said...

thank yati...
hehehhe tu la kan kalo tak jalan gak susah aku woooo...