Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, March 21

Bangga Sekejap

Assalam…


Wah….pagi-pagi lagi dah mula gatal nak mengupdate blog pulak padahal kerja pagi Isnin bertimbun-timbun masuk ok. Sabar je la kan, sampaikan ada rasa nak hantar resign letter hujung minggu ni dek kerana tekanan kerja yang maha hebat. Ish….kuatkan semangat mu wahai Azian….tekanan ada dimana-mana juga.

Tapi kan kalau aku berhenti ok jugak tak? Pas habis pantang anak-anak nanti confirm aku yang akan jaga. Tak payah susah-susah nak cari orang nak jaga. Boleh la berniat dengan sepenuh hati nak bagi fully BF untuk adik Zikri nanti. Argh….aku rasa kalau diusulkan niat ni pastinya dear akan sokong 100%! Huh….maybe boleh proceed kot kalau minggu ni bos masih berkelakuan yang sama.

Paling tak menahan pagi ni dapat fax dari supplier. Tak de la beza pulak dengan supplier yang lain Cuma kali ni rasa lain macam pulak feelnya. Pasal attention nama aku la tu yang buat aku rasa macam bangga sedikit + ngan malu-malu ala kucing ok. Hehehehe

Tak pernah ada supplier bagi quotation attention nama dengan title aku sekarang ni, selalunya aku akan dapat sama ada Ms maupun tiada title langsung.

2 comments:

Yaati Nor said...

waduh2 kamo nie..jgn benti...keje menjamin ms depan kamo dan anak2..mesti boleh fully BF walaupun keje janji ada niat yang tinngi..dan klu nak benti pun lps pantang la anta surat tu..hehehehe baru best company kena...huhuhuhu

Azian & Zaini said...

hahahahah...ti, kekadang bila kerja tengah bnyak mula la fikir nak benti tpi bila tak de kerja sayang la pulak....