Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, March 9

Berita Baik

Assalam...

Rindu sgt2 kat mak kat kg, ya Allah maybe perasaan rindu mak2 pada anak2 lg teruk kan? ehmmm nak blk tiap2 minggu rasanya tp tak sanggup plak nak menyusahkan dear tambahan plak kg bukan dekat, kalo dekat mmg tiap2 minggu aku blk ok.

Isnin lepas mak tepon bgtau mak plan nak dtg sini time cuti skola nanti tp tak confirm bila la pasal time cuti skola tu la ramai org kawen kan. Takkan mak tak nak dtg kot, org dah jemput wajib dtg la kan. Lg plak anak2 mak kiranya tinggal akak sorang je blm kawen, apa salah nya pg kan nanti time akak kawen tak de orang plak nak dtg kan susah!

Plan mak dtg sini minggu akhir cuti skola pasal nak temankan dan jaga akak ipar aku kat rawang tu la. Oh...time aku nanti blh tak mak dok umah aku jaga aku lak eh?ngada2 betul padahal dear dkt je kalo jauh maybe mak jagakan jugak. Tak pun awal2 mak ajak blk kg. Hhahahahaha..

Bila mak ada kat rawang kira senang la nak g jenguk, tak de la jauh sgt kan. kurang2 pun blh la nak balik ari. :)

No comments: