Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, March 2

Bebelan Pagi Rabu...

Assalam...

Malam td tido ngan tenang je tu pun dek kerana dah menghabiskan duit gaji dear. Hahahaha...awal2 bulan ni nak buat pe lagi kan, mesti nak pow baik punya. Tghari semalam masak spagetti je tu pun pasal dah lama beli stok daging tp tak masak2 gara dear tak suke ngan western food yg satu ni la. Tunggu time hari sabtu tak pun time cuti gini je la baru dpt makan.

Ajak dear g makan kat luar ngan saje2 nak g buat EPF i-login tp ntah sampai skrg pun katanya password tu salah. Begang jugak la kan, tak pe nanti nak g tesco lg nak try buat skali lg. Pas ni senang la kan nak check EPF. Pasal aku rasa cam ada something, coz amount kat payslip aku lbh tp kat penyata EPF jd kurang plak. Bit confuse jdnya aku, bila tanya kat dear senang je jawapannya....g la tanya akaun...hahahhahaha

Dear ajak masak pasal nak cari milo last2 abes RM 200 lbh gak pasal dok beli stok makanan pelbagai citarasa. Kekadang aku rasa dear yg ngidam kot....wakil untuk aku. Hahahhaha sian plak, siap beli asam mangga lagi. Wow!

Alang2 dah kat tesco g je la makan2 kat dlm tu. Nak g cari yg area luar cam malas je rasanya. Settle makan g umah MIL pasal sepanjang ari ni MIL blm jumpa ngan Zikri lg. Best gak pasal dpt tgok Irfan jalan....heheheheh bila Zikri nak jalan ni? i'm waiting!!!!!

Balik umah dkt kul 9 lbh gak la. Dah overtime Zikri berjaga ni, maklum je la time kat umah nenek mmg tak leh dok diam ada je yg die nak main. Tambah2 lak ngan ramai org tu yg die suke tu. Masuk kat buai terus tido....susu pun tak nak pasal kenyang join kami makan sekali td.

Zikri tido kami berdua apa lg kuarkan apa yg menarik la untuk dimakan sambil2 tonton Hani episod last. Eh apsal dear leh layan plak cite ni?hhahahhahaha...heran jap tp tak pe ni dah episod last kan.

Pendek kata kalo cuti lagi letih aku rasa, plus lg banyak kerja yg tak pat aku nak buat. Time Zikri tido je sempat la g buat sket2 kerja tp bila time die jaga...aduh nak letak kat walker tak yah la nak sorok2 muka, kalo tak nangis cam kene dera je aku dgr. Baik layan die sorang2 tu pasal aku suke kalo hari ahad...pasal bila aku buat kerja Zikri di layan dek ayahnya. Buat kerja pun aman...

No comments: