Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, October 24

Oh My Server!

Assalam...

Entah kenapa sejak 2 minggu ni aku panas hati dengan server office ni. Bukan apa setiap pagi aku perlu printkan report untuk 2 orang bos dan 1 untuk simpanan fail. Biasanya pukul 8.20pg aku dah siap print tapi sekarang ni pukul 8.45 atau lebih baru dapat buat.

Nak marah pada siapa? server sejak lepas di format setiap hari perlu di manual restart kalau sebelum ni auto restart. Leceh juga sebab orang yang pandai pasal server, komputer dan internet duduk di level 1 server pula di level 2. Haih...

Tapi yang pandai semuanya sibuk jadi orang yang ada di level 2 perlu buat sendiri. Kalau aku tahu memang aku dah pergi buat, cuma aku tak pasti nak tekan di mana je. :p

Berharap akan datang server akan restart dengan sendirinya. Sebab bila minta tolong orang lain ni susah juga. Mereka datang awal tapi makan dalam pantry tapi aku datang awal terus duduk hadap PC atau ini bermaksud aku perlu datang awal dan pergi makan dalam pantry juga? Hehe...tapi pantry level 1 ni kecil dan sempit hanya boleh muat 2 orang je kalau nak makan. Ugh...bercinta tunggu orang lain makan pula.




No comments: