Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, October 17

Main Air

Assalam...

Hari Ahad lepas makan tengahari dear tiba-tiba bawa Amar keluar ikut pintu belakang. Aku pelik juga rupanya dear siap bawa baldi dan berus nak basuh kereta. Yup dah masuk berapa minggu la kereta dear tu tak berbasuh, aku tahu bawa je. Hal-hal berkaitan langsung tak ambil tahu kecuali minyak. Hehe...

Aku pun join sama bawa Ashraf keluar sebab dah terlompat-lompat dia nak tahu abang nya buat apa kat luar sana. Jadi bila dapat lepas dah tentu akan main air. Huhu...seronok juga kan sekali sekala lepaskan anak-anak bebas main begini sambil tolong bersihkan kereta.




Jadi untuk seminggu ini kereta aku adalah bersih luar dan dalam kecuali bila hujan turun. Luaran tu memang aku tak pasti berapa lama nampak bersih sebab kalau kotor pun aku buat tak tau je.

Aku boleh je basuh sendiri kereta ni tapi faham-faham je la kan kalau membasuh dengan budak berdua ni. Ayah derang rajin melayan jadi lebih baik aku tunggu dear dan anak-anak yang bersihkan. Aku buat-buat sibuk kat dapur cukup la.

 

No comments: