Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, October 5

Dendam Sarakit

Assalam...


Yup sekarang makin rajin tengok cerita seram semula. Sejak 2 tahun lepas asyik termiss je nak tengok episod terbaru. Kasihku seru pun dapat tengok ulangan je atau pun aku tengok di Tonton. Tapi kerja sekarang Tonton di block jadi tak dapat lah nak tengok cerita best-best lagi kalau ketinggalan. Di rumah online tersangat lah lambat.

Setakat ni cerita ni tak ada lah seram mana pun ke aku je yang tak tengok betul-betul ek? Rasanya aku tengok sorang diri atau dengan dear. Tapi dear tak ada lah nak komen apa-apa pun dia tengok je cuma bila dah tamat memang ada bising-bising sikit la. Biasa lah kan, tak puas hati la dengan ending yang tak menarik.

Jadi sekarang bermula kembali menonton drama bersiri di tv3 ni. Dapat tengok pun sebab anak-anak dah tidur lagi pun aku tak nak dedahkan derang tengok cerita seram-seram ni, buat derang takut pula nanti. Tau je la anak-anak jiran aku dengan anak buah aku di luar rumah rajin sebut hantu bila derang main kat luar malam-malam. Sangat tidak sesuai tau menakutkan kanak-kanak terutama anak aku sendiri. :p


No comments: