Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, October 8

AEON - Baby Girl - Sup Kambing

Assalam...

Isnin yang sejuk! hehehe...hujan sejak dari awal subuh lagi mujur masa masuk office hujan sudah pun reda. Ni yang mata rasa mengantuk sangat tambah pula dengan tak ada kerja pagi-pagi, nak online kat FB pun tak boleh takut nanti budak-budak sales nampak pula. Haih....

Cuti Sabtu Ahad sangat seronok sebab dapat tengok baby baru...anak hajar, kawan masa belajar di poli dulu...huih comel! geram sebab dia dapat baby girl lagi. Hehe....rezeki kita sama la kan, aku ada 2 orang anak lelaki dia pula ada 2 orang anak perempuan.

Seronok berbual sampaikan sejam tu tak terasa langsung, ye la asyik comment dalam FB je mana puas. Bila jumpa haaaa...lupa laki dan anak-anak tau, air minum pun tak pandang walaupun mak hajar hidangkan air ais....alasan je sebab mak hajar letak jauh aku malas nak bangun! hahaha...ye la takut nanti kalau mak dia letak dekat bawah anak aku buat main pula 1 hal takut hajar terliur pun jadi 1 hal aku rasa. hehe....itu pun siap tak berbengkung! hoiiii kalau lah dengan mak atau mertua aku...mati kene bebel sepanjang masa.

Awal-awal kami pergi AEON Bukit Tinggi sebab aku dah lama nak ambil voucher rebat aku dan kami beli hadiah baby dari voucher tu je, untung kan. Terus pergi rumah hajar sebab janji datang pukul 11.00 pagi tapi masa tu kami masih ada di rumah lagi sebab dear sayang nak tinggalkan perlawanan bola...ish! dah janji kan nak tak nak kene gerak pergi juga. Sampai rumah Hajar dah pukul 12.30 sebab jalan agak jem pula.

Dear bagi sejam je di sana sebab anak-anak biasa tidur awal sebab derang ni bangun kan awal. Hmmmm....tak puas sejam tu rasanya lain kali ada rezeki boleh jumpa lagi la.

Balik dari rumah Hajar kami pergi makan sup kambing. Yup sejak dari bulan lepas aku ajak dear makan kat sana tapi dear kan sibuk. Tau je la kedai ni area tempat kerja lama...aku rasa la kan, aku masih rindu pula dengan kerja yang lama tu. Haih!

Paling di rindukan kami suka makan-makan, bayangkan budak praktikal yang memang body ala model tu pun boleh terpengaruh dengan kami bertiga. Bila teringat rasa rindu tapi Allah dah berikan aku yang terbaik sebab itu Allah bagi aku kerja yang lebih dekat dari rumah. :)

Saat paling seronok kami tidak berkira nak makan di mana atau bila-bila. Berkongsi kereta dan bergilir-gilir bawa kereta masing-masing. Seronoknya saat itu!

Ok....stop! Nak buat kerja sikit, nanti petang ada mood aku story lagi panjang-panjang ye...

 

No comments: