Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, October 15

Kad Mesra Petronas Hilang

Assalam...

Aku pernah kata aku ada gunakan kad mesra di sini bulan julai lepas. Tapi sekarang aku dah ada kad mesra yang baru. Ini di sebabkan kad mesra yang lama sudah tidak di ketahui hilang entah kemana. Geram juga sebab dah pasti anak-anak aku rajin main kad aku tapi nak buat macam mana, terima saja la.

Cuba email pada Petronas kalau-kalau derang boleh hantar 1 lagi kad menggunakan no akaun yang sama. Padahal baki point yang tinggal dalam tu mungkin tak sampai 50 je kot. Sayang punya pasal la ni, ye la buruk-buruk pun tetap ada sentimental value kan.

Aku daftar di Perak, masa tu aku dengan dear balik kampung dan jalan-jalan pergi Ipoh. Kami jenis rajin isi minyak di petronas sebab di kota kemuning saja ada 2 stesen minyak petronas. Lagi pun dulu kan aku ulang-alik kerja area kota kemuning ni je. Tempat kerja lama pun ada petronas tapi biasanya aku isi waktu petang atau tengahari.

Sudah dapat kad yang baru minggu lepas jadi sekarang sesi mahu menambahkan point lagi. Dulu kumpul 3 tahun baru boleh tebus, sekarang tak tau pula kene tunggu 3 tahun lagi juga kot baru dapat tebus...heheheh..kalau tidak tak puas rasa sikit sangat je point tu bila dapat email statement balance untuk setiap 6 bulan sekali. Boleh cek online di sini juga ek.



 

No comments: