Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, October 12

Jumaat Yang Ceria

Assalam...

Sejak akhir-akhir ni di sebabkan mood sentiasa kelaut aku lebih suka pakai baju terang-terang bila masuk hari Jumaat. Wey....derang kat sini kalau hari Jumaat pakai jeans ngan t shirt je. Pergh....mula-mula tengok macam terkejut plak sebab ye la tempat lama sebelum ni tak pernah jumpa ke aku je yang 'jakun'  atau 'kampung' ek? hehe...

Dulu masa kat office lama tiap jumaat yang melayu biasanya pakai baju kurung la tapi kadang-kadang ada gak yang pakai seluar tapi bukan jeans! Office lama sabtu kerja jadi nak pakai jeans sila pakai hari sabtu, bos pun tak marah sebab bos pun pakai jeans tapi office ada bagi sehelai t shirt company untuk semua staff. Tahun pertama kerja aku dapat 2 helai warna hitam tahun ke 2 pula dapat warna merah. Cantik yang warna merah tu pun sebab HR orang lain kalau tidak mesti warna hitam lagi. Hampeh!

Bersama dengan ex-bos aku (yang muda tu anak seorang lagi ex-bos) Company secara berkongsi jadi sekarang bos-bos mula bagi anak-anak mereka ambil alih tugas. Rasa aku la kan, akan datang anak-anak bos ni mesti tak akan bekerja sama sebab dari sekarang nampak mereka ni tidak sekepala.

Yes! aku pakai pink hari ini....biar luaran nampak ceria sikit walhal dalam hati rasa macam nak meletup fikir masalah....hahahha...mengalahkan PM fikir masalah negara pula kan. Ok, mari mulakan kerja dengan mood yang ceria!!!! :)




No comments: