Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Saturday, August 27

Spectra 3

Assalam…

Alhamdulillah ada rezeki lebih dari Allah. Dear tolong bayarkan duit upah jaga anak pada mak mertua dengan akak ipar. Ahaks! Duit mama boleh pakai beli pum baru. Kebetulan tengok dalam majalah PA&MA memang ada promosi tu yang berkobar-kobar nak membeli lagi tu.

Aku ambil keputusan beli set spectra 3 dengan pakej jingle jungle. Beli beg besar amat untuk kemudahan bawa pum dan barang-barang yang sepatutnya aku bawa.

Abes juga la RM500 aku beli semua ni, ada beg tapi tak masuk pic la pulak. Lupa nak ambil nak kumpul kan. Itu pun aku ambil tambahan sehelai nursing bra dan 3 botol jingle jungle. Kalau ikut price memang RM418 tapi aku siap tambah sehelai nursing tank untuk senang bagi susu di tempat umum.

Setakat ni hasil yang aku dapat memang ok sangat la kan, jimat masa aku sebab aku di rumah terhad masanya. Mana tidaknya nak jaga 2 orang anak yang tengah nak membesar ni memang banyak cabarannya. Buat masa ni belum lagi bawa ke ofis, insyaallah selepas raya aku akan bawa sebab pasti lagi memudahkan aku nanti.



Kalau ikutkan review orang memang kata senyap, pada aku buat masa ni aku tak amik pusing pasal senyap ke tidak tapi yg penting hasil yang aku dapat.

2 comments:

Yaati Nor said...

aku rasa yan enjoybreastfeed.com lagi murah kot yan. blh dapat double pumping.ko nye double pumping ke?pakej ko tu dapat apa lagi?

Azian & Zaini said...

double pump la tu, harga pump shaja rm300 ++ jgak la