Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, August 3

Tidak Sahur

Assalam..

Ouh...pg ni tak bangun sahur. Pasal apa?heh malam tadi dah la tidur lewat, konon nak sangat lipat kain dah sebakul besar siap tak muat-muat nak isi lagi sampai ku longgokkan aja di atas lantai. Ish.... teruknya aku ni. kelmarin balik dari bawa Ashraf pergi klinik aku layan tidur sama, padan muka.

Siap susun kemas-kemas baju anak-anak dalam drawer derang berdua, baju aku dan dear pun siap susun kemas dalam almari kami. Ehmm...nak nak pulak malam tadi Ashraf bangun sejam sekali. Tapi kul 5 tak pulak dia bangun minta susu...ish...jangan salahkan anak pula ok. Aku yang tak sedar bunyi jam kul 5 pagi.

Malam tadi sebelum tidur sempat la aku layan makan roti, kuih dan minum air masak nak habis sebotol besar. Dapat makan sebiji kurma 'chocodate' tu pun rasanya tersangat la manis, cam lagi ok kalau makan kurma biasa je kan. :)

Pagi ni try pump kul 10 pagi tadi siap doa-doa sebelum pump mengharapkan masih ada sisa-sisa air susu lagi. Seriau ok, takut juga bila time tak sahur ni susu kurang dah la susu perlu ada sentiasa stok nya. Ni kes tertangguh-tangguh nak beli peti ais baru la ni, bila dah cukup duit dear plak nak servis kereta...uwa....sabo je la kan, harap-harap pas raya boleh la beli peti ais baru.


Alhamdulillah dapat la 4oz lebih pagi ni.

Menanti masa untuk tengahari dan petang nanti. Harap-harap sentiasa banyak begini. :p

*Update*
Tengahari tak dpt nak pump pasal busy ngan kerja yg ada, bila macam ni sentiasa berharap bila la aku blh pump di cubile kerja aku ni eh...ehehhehe tak brani lg la nak buat.



Dapat 3oz je..huaaaa sadis. Tapi tak pe, think +ve ok. Jadinya semua akan berjalan lancar. Insyaallah Allah akan memberikan rezeki yg lbh banyak akan datang. :)

2 comments:

Yaati Nor said...

nape peti ais ko yan?kuat kan semangat..

Azian & Zaini said...

aku guna peti ais 1 pintu so susu yg aku simpan dpt thn 2 minggu je kan, tu pun aku buat rotate tiap2 hari...dpt 3 botol tiap hari 2 botol aku bg bekal 1 lg aku simpn untuk EBM tapi sayang la kan pasal dah ada yg expired...
tu yg berhajat sgt nak bli yg baru