Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, August 16

Diketawakan

Assalam...

Aduh...sejak akhir-akhir ni hati jadi tak keruan. Semuanya berkaitan mengenai susu ibu. Adoi la...sabar banyak-banyak yan oi..

Ok ceritanya begini, petang semalam masa sebelum nak balik aku akan pump. Kebetulan bos-bos semua tak ada dan tak ada lelaki pun di area atas ni. Kemalasan yang amat nak turun bawah ke surau atau pun masuk toilet. Kalau dalam toilet pasti akan mengantuk sangat mata ni, rasa mau rebah tidur je.

Tengok sekeliling macam ok je aku pun terus la prepare untuk pump je kat seat aku. Senang la kan, sambil pump sambil layan my FB - sweetpepatung. Dah settle pum sebelah kanan alih ke sebelah kiri kawan yang duduk dibelakang tak perasan langsung pun aku tengah syok mengepam.


Pandangan belakang 

Pandangan sisi 

Pandangan hadapan

Kebetulan masa aku dah nak hampir siap pump kawan lain datang ke tempat kami. Sembang-sembang macam biasa la kan, dia pun langsung tak perasan. Tapi bila aku keluarkan pump untuk simpan susu mula la 'DIKETAWAKAN'. Ish time ni la aku terasa down sangat! Kenapa mereka katakan lucah? ada salah ke aku pump di ruang kerja aku tanpa mengganggu gugat orang lain?

Aku mampu jawab, 'apa salahnya, yang ada semuanya perempuan bukan lelaki lagipun bukannya korang nampak aku punya breast kan?' amik korang, sampai balik aku terkilan dengan sikap kawan sorang tu. Anak dah 2 nak masuk 3 pun tapi langsung tak menyokong susu ibu ni, diketawakan lagi ada la.

Pernah aku tanyakan anak nya masih menyusu susu badan atau dah bagi FM tp yang pasti jawapannya mudah mestilah FM itu lebih senang dan susu badan pun sudah kering.

4 comments:

Yaati Nor said...

sabar yan..biarkan org yg tak aware tu..ko kena create semangat tu sendiri2 dgn baca blog ke apa ke..dlm ms yg sama ko cerita je dgn bangga ko BF..pasti ada org bangga dengan ko yan..rajin2 pun tau.pakai pump apa skrg?

Azian & Zaini said...

ha...sib baik hari tu aku tak pose, blh la mrh2 sket

aku dah guna spectra 3...lbh pantas dan senang

Yaati Nor said...

wah best nya ko beli kat enjotbreastfeed tu ke?bestnya pump idaman aku tu..dulu aku pinjam kat member je pump s3 tu..ok tak pump tu bg ko..beza tak hasil dia?

Azian & Zaini said...

aku order dr fabolous mom, beli 1 pakej dpt mcm2 jugak la RM500 lbh

takat ni aku pakai ok sngt la, tp rasa beza sket la dr manual harmony aku skrg kan. Tp hsil mmg best, now tgh pkir nak amik DF ke peti sejuk baru..hehehe