Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, August 16

Plastik EBM ku Bocor :(

Assalam...

Aduhai...pagi semalam agak kecewa juga la kan, EBM yang aku simpan dalam plastik little bean

gambar dari otakibaby.com

Dah aku rendamkan EBM dari malam tu 2 plastik yang dua-dua ada 5oz. Bila pagi ni minta tolong dear masukkan dalam botol, dear bagitau 2 plastik tu bocor, mak oiiii geram juga tapi kenapa la boleh bocor eh? hairan sesangat rasanya. Ehm tawakal saje la kan dah nak buat macam mana dugaan bulan ramadhan la ni. Sebelum ni tak pernah terjadi kes macam ni. Ini lah pertama kali terjadi, perit nak telan tapi terpaksa juga aku tahan. Dear kata buang je la kan takut dah tercemar pula.

Sekarang plan nak tukar storage bag jenama lain, sekarang aku try jenama jingle jungle. Harap-harap tak terjadi la kes bocor ni lagi.

(p/s: mood sedih tapi dicoverkan dek hasil perahan pagi ni dapat 8oz setelah berhari-hari asyik 4.5oz je. Alhamdulillah! Syukur)

2 comments:

Yaati Nor said...

yan, beli kat Manjaku yan..kedai baby..aku tak ingat brang apa tp mamber aku guna..dia pakai zipper..murah pon murah..tapi nape tak pakai botol atau bekas dadih yan?mcm tasha tu..

Azian & Zaini said...

ahaha...yg ni aku beli time dah nak balik umah, tak plan nak beli bekas lain plak...insyaallah lps ni baik aku guna bkas dadih tu kan lbh senang