Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Saturday, September 22

Majalah

Assalam...

Memandangkan sekarang aku duduk di marketing dept. nak tak nak mesti kene tengok surat khabar setiap hari dan majalah setiap bulan. Pengsan? tidak aku lagi suka ada la...ahahhaha boleh kata tak suka? hairan la kan. Keje mudah dan ringkas pasti orang suka.


Ini majalah yang aku terima untuk bulan ini, kurang kalau di bandingkan dengan bulan lepas. Bulan lepas 5 jenis majalah berlainan bahasa tapi bulan ini cuma 3 sahaja. Ada Nona, feminine (majalah bahasa mandarin) dan juga wanita.


Cantik kan cover page ni, Irma dan Dr Muhaya. Office mate aku kata derang ni mak dan anak. Ish...tak nampak pun macam mak ngan anak...tak ada iras-iras bila aku tengok ke sebab aku kenal siapa mereka ni ye? ehm....

Ok nak jaja majalah lama pada kawan-kawan office yang lain, kesian derang bosan tak ada aktiviti nak buat. :p

 

No comments: