Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, September 26

Hujan

Assalam...

Sudah 2 pagi di Shah Alam hujan melanda. Hujan sejak awal pagi di turuti dengan guruh dan petir yang teramatlah kuat. Ya Allah kadang-kadang rasa takut juga tapi bila dear ada di sebelah jadi hilang. Ashraf seperti biasa mesti melekat punya ambil kesempatan hisap susu. Tapi terfikir macam mana kalau dear kerja macam dulu? ehm....ye la balik rumah lewat pagi hujan atau panas tetap kene buat kerja sampai selesai. Syukur kerja sekarang pastinya lebih baik dari kerja lama dan pastinya kerja sekarang lagi dekat dari kerja lama.



Aku tak suka hujan pagi bila masa nak pergi kerja. Bukan aku nak marah kuasa dan kurnia yang Allah bagi cuma bila pagi nak pergi kerja mesti aku yang kene hantar anak-anak. Setakat ni aku belum pernah dengar Ashraf menangis bila aku tinggalkan sebab dia tak hairan langsung kalau mak lang ada. Jeles!

Cuma Amar je, setiap kali aku hantar mesti menangis macam kene dera. Haih....rasa macam surrender time tu sedih dan rasa macam kan best kalau mama tak kerja tapi....... :p

Dengan dear tak pula Amar ni nangis teruk-teruk padahal dear bagi gula-gula sama la aku pun bagi gula-gula juga. Ehm....mama pujuk tak sama macam ayah kot.

Dalam office sekarang pun hujan masih turun dengan lebatnya, mujur masa sampai tadi sudah reda tak perlu nak bersusah payah keluarkan payung. Parking kereta pun dekat dengan loading bay dan pintu masuk jadi boleh la berlari-lari ayam. Hehe...

No comments: