Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, September 20

Apa Pun Tak Boleh

Assalam...

Tersangatlah susah mahu memuaskan hati semua orang kan. Kadang kala kita sendiri jadi tidak keruan, pening fikir apa yang orang lain mahu tengok kita buat. Tapi kadang-kadang terfikir juga rasa nak jawab 'ada aku kisah?' ish...kejam la pulak bunyinya tu.


Aku tengah panas hati dengan amoi dalam office ni, boleh kira ah so dah kot. Hehe...suka sangat ambil tahu hal orang. Pantang ada orang masuk je terus sibuk nak ambil tahu, nak tanya nama la, dari mana la. Ish...tu budak store la, boleh pula dia tak kenal....tu la time stock take tak turun langsung. Sekarang baru sibuk nak tanya nama la apa la.

Apa je yang aku buat mesti nak ambil tahu. Baru-baru ni PC dia rosak, repair tukar barang sampaikan semua dokumen yang dia save pun hilang. Minta aku taipkan dan email pada dia. Sebelum ni dia pernah kata jangan email pada yang lagi sorang ni jadi aku CC email aku pada bos kecil kami nak tau dia punya pandangan pula. Bila bos reply email kata minta tambah itu ini dia kata aku buat kerja setengah baldi la, apa la. Ish...rasa macam nak pergi gegar je badan dia!

Yup pendek kata la kan, memang susah nak puaskan hati semua orang. :p

 

No comments: