Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, April 28

Esok Adalah Harinya...

Assalam...

Ish lama benar tak update something di blog ni, ehmmmm maklum saja la sekarang dah mula bercuti sakan. Heh! plan nak kerja sampai hari Khamis tapi sayang dek kerana  tekanan kerja yang melampau-lampau baik aku cuti awal. Isnin tu saja 4 tender terpaksa aku siapkan sensorang. Kemana menghilangnya kawan lain?ehmmmm dak tu tak sihat, nak buat macam mana nak tak nak buat jaga la kan. So sempat la aku settlekan kerja-kerja kami berdua sebelum aku bercuti panjang.

Jadi tak terasa bersalah la kan bila aku ambil cuti petang tu. Kemalasan nak datang kerja pagi tu dah menggila-gila aku rasa. Walaupun dalam hati rasa sayang dengan cuti yang agak sedikit tu. Tapi tak apa la kan, kalau nak sambung cuti lagi tinggal bagitau je la nak ambil cuti tanpa gaji. Senang cite. Biar la tak ada bonus tahun depan asalkan aku masih mampu bergembira dengan keluarga.....ehmm ada kah aku akan kerja lama di sini?hehehehehe...entah!

Ok la, esok due date.....tiba la masanya untuk aku pergi serah diri berjumpa dengan DR sekali lagi. Maybe esok DR akan cek bukaan kot, pasal itu yang dikatakannya minggu lepas masa kami pergi jumpa. So kalau dilihat saiz baby masih meningkat naik terpaksa induce juga la nampaknya. DR tak nak saiz cecah 3.6kg. Aku pulak....ehmmm apa-apa pun yang DR tu cadangkan aku ikut juga la.

Harapan semoga semuanya selamat! Amin.....

2 comments:

Mama Damia said...

yan,kejap je kn ko dh nk bersalin....br je dgr ko pregnant bln 1 br ni..

Yaati Nor said...

dah overdue ke yang..tak sakit jgn la serah diri kat hospital swasta..klu besar takut dia c-zer ko la yan..tp aku harap ko besalin normal..klu dia nak czer ko baik ko gi gomen..aku dulu ms nak bsalin aku cakap besar keturunan aku tak de yg czer last2 aku kena gak sbb anak dah berak..anak besar pun faktor czer jugak..aku tak advice ko czer sakit, susah nak jaga dan menyusu anak nnt..kos pon tinggi aku kena dulu 8k wooo...serik nak bsalin swata..