Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, May 4

2nd Baby Boy

Assalam...

Hari ke 6 berpantang baru sempat nak update ok, masa amat terhad dan tido malam menjadi amat kacau ok tambah pulak bila dah ada 2 orang hero sekarang ni.

Ni baby boy baru keluarga kecil kami.....:p



Tempat Lahir: Klinik Bersalin Barakah, Bandar Puteri, Klang.
Waktu Lahir: 3.45 petang
Tarikh Lahir: 29/4/2011
Berat : 3.85kg.

Alhamdulillah kelahiran kali ni normal lagi tapi sayang masih ada episotomi lagi....ish! yang penting normal dan baby sihat. Paling best pasal dear dpt tengok aku time nak bersalinkan baby ke 2 ni. Heh! seriau katanya tengok darah yang banyak...elok je baby keluar langsung dear tak layan aku dah....asyik g kat baby je. Nama dah ada tapi belum daftarkan lagi. Apa-apa hal pun nanti bila dah daftar aku informkan ok. :)

2 comments:

Yaati Nor said...

Tahniah..bape hb bulan ni bsalin?bape kos bsalin kat sana?

Azian & Zaini said...

alamak lupa nak inform datenya, aku dah update dah ti....kos bersalin kat sana RM1300. Ok la jugak abes gaji sebulan aku kat situ je...hehehehe