Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, April 18

So Quick Update

Assalam...

Teringin sesangat nak mengupdate tapi tak berkesempatan lagi. Masa itu amat berharga sekarang ni, nak online di rumah pun nak kene fikir 2 3 kali. Nak kemas-kemas rumah, tambah-tambah pula sekarang ni keadaan aku semakin sukar. Lagi selesa duduk rumah sambil-sambil baca novel dan tengok tv di kala Zikri tidur. Meluangkan lebih banyak masa dengan Zikri pasal nanti "maybe" terpaksa berjauhan seketika. Oh tidak!!!!!

Kerja di office pun berlambak-lambak sampai rasa nak termuntah aku tengok. Nasib baik tak muntah ok, kalau tidak haru satu office nanti.

Kesan dari accident atau pun tidak aku sendiri pun tak sure la kan, tapi aku hanya mampu berdoa sahaja sekarang ni agar semuanya menjadi seperti yang aku inginkan. Sangat-sangat berharap mampu melahirkan secara normal sekali lagi. Amin.......

Cerita pasal accident dah draft tapi belum habis lagi, tak tau bila siapnya...hmmm macam nak tulis novel plak dah eh aku ni, tinggal nak touch up sket je lagi tapi masa agak terhad tu yang baik aku peramkan je dulu.

1 comment:

Mama Damia said...

untie yan.jom vote kyra..no36..nti ade lucky draw dr kyra..
http://itsmeshielafirdaus.blogspot.com/2011/04/contest-baby-comel.html