Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, February 23

Moody...

Assalam...

Wah...pg2 lagi dah moody ni eh, bukan pasal mlam td tak cukup tido maupun sarapan pg ni pun blm amik. Semuanya tidak semuanya cukup sempurna, malam td sempat tido awal jugak sambil2 melayan Zikri yg terjaga kul 11malam dek kerana selsema menyerang. Makanya kami bertiga masuk bilik tido sesama. Senang cite! Tu pun lepas akak ipar paskan sebotol ubat selsema anak die, harap2 ok la jgn ada selsema lg la Zikri oiiiii. Mama nak kerja ni, tak lama lg nak cuti panjang tambah plak sejak akhir2 ni tuntutan kerja terlampau la melampaui batasan.

Heh! ntah brape hari dlm setaun blik lmbt pun nak kecoh kan? eh suke ati la kan! hahhahahaha....

Alkisahnya, semalam terpaksa terpacak kat dlm ofis ni walaupun jarum jam dah tercacak kat no 6. Dek kerana nak siapkan Quote untuk projek antarabangsa makanya aku terpaksa menanti kebenaran bos untuk balik umah. Mujur dear balik awal kalo tidak malu je ngan MIL pasal selalu sgt aku ni blk lewat....hahahahaha

Dear bawa Zikri jalan2 g pasar malam so dpt la aku makan kuih peneram ngan laksa, tp dear blanja 1 lg makanan...kebab ayam! heh lawak je time dear call tanya nak makan pe aku blh blur plak. Padahal ni je la menu kami bila g pasar malam. Apsal tak nak tukar2 menu eh?

Tugas aku jadi mencabar semalam pasal aku kene kejar sorang bos ngan sorang lagi staff kat sini. Staff tu dah la bese keje kat site, jarang2 sgt masuk ofis ni...so bit kelam kabut jadinya, kesabaran je la aku. Staff ni aku kejar pasal mintak die emailkan drawing, tp bos yg sorang ni aku kejar pasal nak mintak emailkan drawing jugak tp untuk electrical punya part la. Aduih...last minute aku dpt tau yg bos2 kat ofis ni pun ada copy drawing tu....serasa macam nak bertukar jd hulk hogan pun ada.

Kesimpulannya, petang smalam sampai la aku kat umah kul 7 malam. Paling bertuah bila tak payah nak masak2...leceh kan kalo blk lmbt pas tu kene lak msak2 ni. Juz masak nasi ngan air je la tuk dear ngan Zikri.

No comments: