Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Sunday, February 20

Mendermakan Darah

As-Salam...

Semangat gile ari ni mlas nak masak, hahahahha....dah dear pun bg greenlight kan.

Pg sarapan ngan roti canai tghari plak layan chicken chop kat pak hailam kopitiam. Jadi problm la plak ngan order kami. Haih...sempat gak la dear naik angin ngan budak cashier tu. Cian die kene sound direct tp tak de la kuat sgt. Mana taknya dah la speaking English pas tu sora tu kalo kuat & jelas tak pe ni tenggelam timbul je.

Dear bengang la pasal dear order nasi ayam tp time tu aku nye makanan dah nak abes makan pun tak sampai2 jugak. Yg sampai chicken chop ngan telur goreng....eh apa kes plak makan chicken chop ngan telur goreng ni? ingat nak makan ngan nasi ayam tp last2 dear dah panas bila tanya kat awek yg amik order kami katanya mmg silap time kawan die key in order...panas la dear. Sib baik nasi ayamnya sedap cume sambal je yg hampa. So time bayar dear saja pg kaunter mls nak panggil budak pas resit la kan pasal senang coz td dah agak mmg ada kesilapan.... Mmg silap pun, blh plak derang tambah kan nasi grg plak?huh bila masa kami order?dah la telur goreng tu pun kami tak sentuh pun ok....hmmmmm nampaknya tak de can la nak g makan kat sana lg pas ni.

Dear tgh isi form.

Blik dr sana lalu kat kota, nampak iklan derma darah. Dear mmg pernah derma sblm ni so ni 2nd time la. Huh besttt....sempat blk umah amik buku dulu. Pg skola tu tgok2 masih ramai lg yg tgh tunggu turn rupenye. Wow!!!! meriah ok tp melayu tak ramai plak.

Sedang diambil darahnya.

Hasilnya dpt la Zikri layanan best dari cikgu2 kat sana. Langsung tak takut org ok siap amik pic ngan cikgu2 lg...tp tu gune kamera skola la, aku time tu sibuk layan dear yg lepas siap dermakan darah. Hahahaha dear buat lawak plak, tak nak makan ngan minum kat sana....cikgu2 tu seram pasal dah la sebelum tu plaster tampal kat tngn dear terbuka...hmmmm jadi tumpuan jap...hhahahahaha lawak nya

4 comments:

Yaati Nor said...

aku suka derma datah nie..ms kat poli bape kali aku derma..lps bsalinkan zarha tak derma2 lg..kesian tabung darah negara tak cukup darah O dan A..klu aku derma gerenti darah O byk..hehehe aku darah O..ko darah apa yan?

Azian & Zaini said...

haah kan, tingat time kat poli dulu...aku la pling kecut tgok org dermakan darah ni..tp semalam mcm best gile tp laki aku lak tak bg katanya aku ni ngandung tkut tak cukup darah plak kang...
aku darah b, laki aku pun b..tp semalam ramai gak yg datang berdarah o ni..

Yaati Nor said...

org ngandung mn blh derma darah da..

Azian & Zaini said...

ye ke ti?apasal aku tgok kat form tu ada tulis soklan "adakah anda sedang mengandung?" hahhahahaha...