Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Saturday, February 12

Hani

Salam pagi...


Tetiba rasa tak sabar nak tau episod seterusnya drama Hani yg ditayangkan kat TV3 setiap hari selasa kul 9.00 malam. Walaupun kekadang tak sempat nak tgok starting episod tp dpt tgok ending pun kira ok la gak. Nak tgok ulangan kat TONTON lak huishhhh malas la.

Kebetulan atau mmg suratan mmg ada kisah benar berlaku sama seperti kisah drama Hani ni. Tak percaya?
hhahahahahaha....aku mula2 pun langsung tak percaya tp lastnya aku percayakan jugak pasal tgok riak wajah yg menceritakan mmg menyakinkan aku.

Time open office tu ari la kan, ada ramai gak la supplier ngan geng2 site turun dtg office join makan2. Time ni la nak mesra2 ngan derang, bese time keje langsung tak de masa nak layan. Biar la derang dtg buat pe pun asal dpt tegur2 mesra gitu cukup la. Hahahahaha... padahal senyum2 dan dpt say hi je.

Awek geng site ni dah kahwin, tp derang start berkenalan time aweknya masih menjadi tunangan org tanpa geng site aku tau. Wah!!! sakan plak kan, ngan family dah tau hubungan derang semua, sib baik la tak de plan nak minang atau bertunang. Kalo tidak maunya malu gile kan!

Kalo tak silap katanya sejak minggu lepas la aweknya menjadi buta dek kerana sel2 barah otak menyerang. Awek ni mmg dah tau ada barah sejak awal lg & bernasib baik sebab dilahirkan dlm kuarge yg agak berada. So senang la kan kalo nak kuarkan modal nak buat operation ke apa. Tp yg tu aku tak tanya la plak kan pasal geng site kata ni sel bkn ketumbuhan...so tak de langkah terbaik untuk diubati walaupun operate maupun laser. Masyaallah!

Pape pun, aku harapkan semoga hati geng site aku ni terbuka untuk mencari pasangan yg lain. Biar la awek tu ngan hidup die....tambah2 plak awek tu dah berkahwin.

Ouh...sgt2 teruja masa dgr geng site ni bercerita sampaikan kami pling lmbt naik office. Haahaahahah

No comments: