Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, August 14

Sentap

Assalam...

Bulan puasa ni memang menduga minda dan kewarasan. Petang semalam rasa macam nak marah pun ada tapi kutahan-tahan kan saja. Biarkan masa membawanya pergi bagai angin lalu menghembuskan udara panas. Erk....apa ni?

Bukan apa, kerja aku sekarang mencari produk baru untuk di pasarkan di Malaysia ni di bawah jenama syarikat yang aku kerja sekarang ni. Bila dia minta aku carikan sesuatu barangan elektrik aku pun tanyakan ciri-ciri yang collegue aku nak. Dapat ciri yang collegue nak aku pun surf internet dan cari 10 pilihan barangan untuk di pilih oleh bos nanti. Belum sampai di tangan bos collegue ni bising-bising plak katanya kalau nak jual barang cuba tengok barangan jenama lain dulu. Kalau boleh jual lah barang yang lebih kurang sama bentuknya dengan jenama lain. Awal-awal tak mau bagitau, aku bukannya tahu sebab aku baru lagi di sini. Nak tak nak surf internet lagi jawabnya. Mencari 10 pilihan yang lepas ambil masa 3 4 hari juga.

Bersabar saja lah kan, kerja di sini perit sedikit. Mana tidaknya setahun tak ada cuti tahun dan tidak di galakkan ambil MC selalu. Wah....sebab sudah ada kes yang terpaksa berikan surat berhenti sebab selalu ambil MC. Kalau korang sanggup ke nak ambil cuti tanpa gaji dari ambil MC? Bertahan dulu dan tengok apa akan jadi kemudian nanti. hahahha



No comments: