Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, August 23

Professional Photoshoot RM35.00 je!

Assalam...

Pagi tadi tengok email ada barang baik di Groupon. Wah...teruja sebab bulan 3 lepas dah ambil gambar sekali tapi mahal juga. Kalau dapat yang murah macam ni mesti lah best kan.

3 orang RM35! kalau 4 orang berapa eh? murah sangat kalau dibandingkan dengan sesi yang aku ambil dulu. Hehe...

Masih belum sempat nak jenguk laman web groupun sebab di office tak boleh buka. Jadi nanti balik rumah aku nak tengok. Kalau ikukan berbaloi sangatlah kan.

- 1 jam sesi indoor atau pun outdoor
- Tempat di selangor atau kuala lumpur sahaja. Putrajaya pun bestkan, mesti cantik
- 15 keping gambar saiz 4R
- Dapat soft copy atau 15 gambar edit

Ini yang aku nampak, selebihnya aku tak pasti. Siapa yang mencari photoshot yang murah boleh lah dapatkan voucher ni. Company mana aku tak tau lagi, nanti bila aku dah jenguk aku akan updatekan lagi ok!
 

No comments: