Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, August 10

Beli 1 Percuma 1

Assalam...

Disebabkan semalam aku tak puasa dan rasa belum sihat dek kerana tekanan emosi yang maha hebat haha... bunyi macam dasyat sangat je la kan. Makanya malas la nak masak, selak-selak surat khabar jumpa 2 keping kupon foldover beli 1 dapat 1 percuma. Wow! teringin sangat nak makan Mcd sebab dah lama tak dapat makan alang-alang ada kupon free baik aku ambil. 1 dari Harian Metro dan 1 lagi dari The Star.

Kerja aku mencari iklan syarikat pesaing jadi dapatlah aku tengok promosi terbaru sambil-sambil mencuci mata membaca berita yang ada.


Beli foldover dan mc chicken set, minum coke biar cepat habis dan boleh sambung puasa semula. Ahaks! Tapi aku ni bukan jenis tahan sangat minum coke malamnya sakit kepala sangat-sangat, malas nak telan ubat jadi aku tidur awal dengan anak-anak tambah pula dear OT balik lewat sikit la.

Petang tu makan dengan anak-anak foldover, tapi Amar lebih suka makan fun fries je. Bila aku minta dia gigit foldover tu katanya pedas. Hiks...mesti la kot kan, ada biji-biji sawi tu agak pedas la pada dia. Jadi aku suapkan burger ayamnya saja sebab itu yang tak pedas. Baki 1 lagi dan mc chicken aku makan dengan dear pukul 11.00 malam. Elok-elok abis makan Ashraf bangun, bawa keluar sekejap sebab nangis teresak-esak kemudian sambung masuk bilik tidur dan aku pun tidur sama, mana tak chubby!

Lain kali boleh makan lagi sebab masih ada 1 lagi kupon, pagi ni ada kupon tapi bagi pada collegue cina. Katanya nak makan untuk hari ni 2 tu sekali makan! pergh.... hebat!

Kalau nak print di sini ek, mudah. Tapi aku tak pasti boleh guna untuk pandu lalu atau tidak. :)


No comments: