Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, May 11

Telur Kembar?

Malam tadi aku ngan dear makan mee jawa, yg aku tapau dari umah MIL. Aku sempat la amik 2 biji telur yg dah siap rebus coz rasenya dekat 20 biji jugak la aku rebus. Tp pelik semacam lak aku tgok telur ni coz memang aku tak penah jumpa la. Dear pun time aku bawakan untuk hidang nampak kerut2 jugak la dahi dear hahahaaah...
Telur kembar yg mengujakan aku ngan dear.hahaha

So aku harap tak de pape la kan kalo makan telur kembar ni la, coz mak aku pantang betul kalo jumpa pisang kembar. Mesti mak tak bagi aku atau pun sesape je makan. Pasal ape? huhu tu yg payah nak jawap tu. Tiap kali tanye mak mesti jawapan nya "ni org dulu2 yg kate tak elok, tak payah tanye lebih2 lagi ok" hmmmmm baik tak yah tanye.hahahha Mak aku ni penuh ngan misteri la kalo bab2 pantang2 ni.


2 comments:

sweetie siti said...

yan, aku slalu jumpa telur kembar ni waktu menggoreng.., comel rupanya, tapi bila rebus cam pelik kan? aku tak pernah tgk yang rebus punyer, ni pirst tiam. hihi..tapi aku mkn cambesa je..

Azian & Zaini said...

aku lak memang tak penah jumpa...tu yg excited semacam la plak...haahah