Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, May 14

Shopping Time

Wah.... belanja sakan aku semalam maklum la ada j card day kat Jusco bukit tinggi. Lg pun dear yg janji nak bg duit untuk aku g shopping kan...hahahha hampeh nye bini, tau abeskan duit je la.
^
^
Alkisahnya, kalo ikutkan minggu lepas lg dah nak g tp kebetulan k no mintak tolong aku hantarkan dia g klinik desa. Alamak tak sampai hati la plak nak tolak permintaan org. So semalam time untuk aku lepaskan geram nak berbelanja time j card day. Pg kuar umah kul 10pg sampai sane kejap je jalan pun tak de la jam teruk sgt. Yg best nya aku g kali ni ngan nyah kalo g sorang2 mak aiiii mesti tak best. hahahha
^
^
Masuk dlam jusco tak de la ramai sgt org, mgkin pasal j card ni wat 2 hari berturut2 kan. Alang2 org tak ramai senang la kan nak pilih baju, last nyer terbeli la plak baju untuk aku 3 helai, suar dear 2 helai + ngan barang2 untuk umah la sket. Tp tak abes byak la untuk blanje tu sume... tak sampai RM200.
^
^
G makan kat foodcourt jusco, pas tu g hantar nyah blik. Baru la aku blek umah. Time kat umah ni la mase nak test2 baju ngan suar semua yg aku beli. Dear lak kebetulan blik awal terkejut tgok brg2 aku bli coz aku ckp aku tak kan abeskan RM200. Tp dear la yg pling sronok nak ngetest semua suar yg aku beli. Cari suar untuk dear pasal dah naik beberapa inci kat pinggang. Padahal aku tgok dear ni aktif main bola la...bagai2 la aktiviti dear ni. Ha ni tanda aku masak sedap kot..... masuk bakul angkat sendiri la plak! Jrg2 g shopping kan skali skala ni bleh la, kalo selalu maunyer pening pale dear aku. Tq dear coz bg duit untuk ayg shopping as my birthday present!hehehe.


No comments: