Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, May 18

Suke Suke Je

Kali ni sesaje je menggatal nak amik award/tag dari sweetie siti,


Peraturan nak jawab tag ini ialah..
1. copy badge "2009 Cute's 3logger Award" untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)

So ini la jawapan untuk semua tu.
1) Done.

2) Thanks sweetie siti, die ni member time aku blajo kat poli shah alam dulu. Bukan satu kelas mau pun course, bukan jugak teman satu bilik tp die ni teman kepada teman aku la Zila namenye. Cam ne leh kenal pun ntah la aku pun tak ingat la. hahahha


3) 10 fakta/hobi :
1 - full name : NORAZIAN BT MAT YASIH.
2 - Lahir di Perak.
3 - Sudah hampir 3 tahun berkahwin dengan En. Zaini.
4 - Suke bace novel & mingguan wanita.
5 - Suke travel tp blum ada kesempatan lagi nak g jenjalan ni.
6 - Anak bongsu dari 5 beradik.
7 - Tak bekerja, so jadi fullhouse wife la skrg ni.
8 - Suke tgok tv & masak2.
9 - Plus size sejak dari kecik lagi, tak tau cam ne nak bg kecikkan la.
10 - Suke tido kalo tak de keje nak buat.

Aku nak bg award ni pada org yg aku penah bg tag la.

1) Yatekhram.
2) Eyza.

Rajin2 kan la buat ek. :)


No comments: