Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Saturday, May 16

Aku Telah Di Tag?

Alamak!!! ni la respon pertama aku time bace sweetie nye blog, name aku terpampang kat akhir2 tu tersenarai la plak dlm list die. Adoyaiiiii aku memblog sesaje je nak bce kisah2 org disamping nak habiskan mase kat umah ni kan, kawan blog pun tak de lg aku rase.haahhaaa.. ok ni la tagnye, so untuk sweetie siti aku dah tak hutang tag lagi tau.

1) The Rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below.
2) Then, you must choose a picture in the first page of result and post it as your answer.
3) After that tag 12 people.

ok troskan menjawab.

Q.1 : THE AGE OF YOUR NEXT BIRTHDAY?
Baru je celebrate birthday awal bulan ni.

Q.2 : PLACE I LIKE TO TRAVEL THE MOST?
Teringin nak g UK coz memang dari kecil lagi teringin, pasal sepupu penah study kat sana. Lgpun kelab bola sepak yg dear minat pun kat sane jugak. Bleh la 2 in 1 kan.
Q.3 : MY FAVOURITE FOOD?
Yg ni aku tak tau la pasal pe aku leh suka, tp layan kan je la.
Suke ngan char kuey tiew

Q.4 :NICKNAME THAT I HAVE
Pepatung, pasal aku suke ngan binatang ni sejak dari kecil lagi. Cantik dan bleh terbang sesuka hati, macam2 kaler lak tu.

Q.5 : MY FAVOURITE COLOR?

Suke betul ngan kaler merah sejak akhir2 ni, kekadang tu ada jugak la pink2 sket.
Biru memang suke sejak azali lg, hahahha...

Q.6 : THE CITY I LIVE NOW?

Shah Alam

Q.7 : THE PLACE I WAS BORN?

Kg Telok Bakong, Perak

Q.8 : MY COLLEGE MAJOR

Marketing, ni la yg aku belajo dulu2.

Q.9: MY BAD HABIT?

Suke tido kale tak de ape2 dah nak buat.

Gigit kuku.

Q.10 : MY HOBBY?

Chatting & surf internet

Bace novel.

Q.11 : My WISH ?

Toyota Wish.

Rumah sendiri.

Pling last ni yg aku fail pasal aku bukan ade member blogger ni ramai sesangat. Tapi tak pe la ni ade la 2 org yg aku nak bg:

1) Yatekhram.

2) Eyza

So kalo ada sesiapa yg bace blog aku ni pun trase nak buat silakan la ek. :)



2 comments:

sweetie siti said...

hehehe.., bagus2.., aku dah chek ni.. 10 markah untuk anda..!!

Azian & Zaini said...

hahaha....ok la for my 1st tag