Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, May 27

Salam Takziah

Salam...

Malam td sempat la pg Banting untuk majlis tahlil mertua abg ipar aka bos dear. Aku dpt brite bibik ni meninggal petang semalam. Ingat mak ajak g tgok tp tak plak. So aku tunggu dear blik baru pg la, nak pg sendiri bleh tp segan la plak.

Kebetulan biras aku nak pg, so dear ajak tumpang die je la kan. Jimat la kalo pg 1 kete. MIL tak pg, yg ada kat kete mase sampai semalam sume nye laki2. Alamak! segan gile la plak, tp tak pe la alang2 dah siap kan pegi jugak la nampak gayanye. Nasib baik sume ni biras ngan adik ipar, kalo tak memang la segan bangat!hahahha...

Sampai2 majlis blum mula, ye la dear dah tanye abg dear awal kan. Senang nak plan kuar umah kul bape. Aku terus g blkang, jumpa la k mas. Sempat la dgr cite sikit sebanyak la kan pasal arwah. Kalo tak silap bulan 3 atau bulan 4 aku ada pg melawat arwah ngan MIL. Makan2 mee goreng ngan kuih muih je la. Lg pun kat umah dah makan.

Untuk k mas, semoga anda tabah menghadapi semua ujian. Salam takziah dari Azian sekeluarga.

No comments: