Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Sunday, May 24

Majlis Kesyukuran

Hari Jumaat baby Rayyan dah ada kat umah MIL. K no sms aku ajak dtg umah MIL hari sabtu coz nak masak2 sket. Aku yg tak tau nak masak ape hari tu pg jugak la kan. Kebetulan dear pun tak de keje hari ni cume tghari kene ambik barang keje. Tu je la keje nye untuk hari sabtu minggu ni.
^
^
Sempat la g membelikan beras, ingatkan untuk MIL tp rupenye untuk wat masak2 nasi lemak. Yg lainnya tak de sambal tumis tp yg ada hanyalah kerabu + ngan ikan masin & telur. Uihhhh pelik gak aku tgok. Time k nab dulu tak de la plak masak2 gini. Saje je kot ibu Rayyan yg request la ni. Mcam bese k ton tukang masak la kan. Aku ngan MIL takat tolong2 je + ngan eja aka mak buyung. Ooooo skrg ko pandai lari nak wat keje ek, wat2 jaga baby coz nak training lepas bersalin nanti senang. Takpe la, bukan banyak mane pun kitorang masak.
^
^
Settle mask2 & aktivit makan2 aku layan tv ngan dear. Cite pasal pirate! hahaha ganas tul pirate ni. K la tak nak cite byak coz kpale tgh weng weng ni, panas sgt la td time aku tman dear g main bola + ngan bau busuk racun yg bisa menambahkan kesakitan di kepala ku ini. Dah la ramai gile lak tu.


No comments: