Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Sunday, May 17

Berakhirnye Akademi Fantasia 7

Keseorangan menonton konsert akhir AF7 ni coz dear lepas makan je terus kuar. Tu pun pasal nak tgok bola kat luar ngan member, TQ coz bg can aku nak tgok konsert AF7 ni live kat umah. Ntah pasal pe taun ni aku tergila2kan sesangat la nak tgok konsert final. Dear siap sound kalo tak tgok malam ni, esok mesti ada ulangan bnyak2 kali kan. hahahha trime je la semua nasihat dear tu.
^
^
Bile tgok sorang2 boring gile la plak, tak best tul la ngan sound music nye. Kekadang rase cam kelam kabut pun ada, ntah la ni pndapat aku la kan. Pape pun yg menang tetap akan menang tak kira ape pun juri nak kritik. Keputusan akhir mengikut peratusan undi :
1) Hafiz - 46%
2) Aril - 22%
3) Akim - 18%
4) Yazid - 9%
5) Isma - 5%
^
^
Hafiz menang!tu aku memang suke la kan pasal sore die memang sedap sejak dari mule lagi, tp napee ntah la si Aril ni bleh plak la dpt no 2. Akim nye sore lg sedap, dah tu byak perubahan yg dah ditransformasikan dek si Akim ni. Yazid ni ntah la aku tak bpe minat la plak maybe pasal rambut kot hahahah...Isma lak kalo time awal2 dulu punye la tinggi die nye undian tiap2 minggu. Ingatkan kekal la sampai final tp aku tgok sejak 2 konsert sblum final dah jatuh merudum. Tu la ada kebaikan nye kalo undi tinggi time final ni. Maybe org dah muak kot cite psal die ngan zul tu kot. Tmbah lak zul yg compose lagu baru untuk konsert final. Pape pun skrg bertambah lg ramai la bkt2 kat dunia seni tanahair.
^
^
Dear blik btul2 time konsert tamat, hampeh! coz time tu aku dah ngantok gile la pasal keboringan sensorang layan konsert. Yg tak bestnye time tu la aku jd lapo plak, jeles tgok dear makan muffin yg aku buat ptg tu la ni.ish2... cam ne la nak jg badan ni. :)


4 comments:

sweetie siti said...

yan, ade tag lagi.. pi ambik..!! hehehe..

Azian & Zaini said...

alamak...kene lagi la plak..wokeh nanti senang aku amik la ye

Eyzamiel said...

pasal hafiz menang..eyza mmg sokong.... tp x puas ati aril no2... patutnya akim kan...

Azian & Zaini said...

haah! rata2 sume kat sini sokong akim tp tak tau la undi ke tak kan..hahaha