Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, May 11

Happy Together

Hari yang sgt2 aku ngan dear nantikan...tp blum ada rezeki lagi nak rase kan. Tunggu la next year kot2 dah ade rezeki lak ke. Semalam aktiviti kitorang lepak2 kat umah MIL pas tu ada msak2 sket la. Mcam bese tukang masak kitorang ialah "CHEF ETON" bak kate cik is. haahhah actually akak ipar aku ni memang la minat masak ni la kan, so die la kepala semua yg ada.
^
^
Pg2 lagi k no dah call mintak aku ngan dear g beli brg basah kat kedai je. Tp kitorang pg beli dekat sejam jugak la, bukan pasal ramai org tp kitorang g makan roti canai dulu. Yg ni off course la atas request aku malm minggu tu. hahaha maklum la hari sabtu tu langsung tak makan kat umah, kitorang kuar g celebrate my birthday dan kuar g keje jugak la. Bleh than gak la lamenye nak tunggu nak dptkan roti canai ni, tu pasal la kitorang lambat.
^
^
Cari brg basah kat kedai kat kg je, org pun ramai jugak la. Maybe ada yg same cam kitornag gak kot. Aku ngan dear siap plus ape yg tak de dlm list yg kitorang dpt.hahahah tp dear la kene + duit. Blik umah k nab ingatkan kitorang g pasar besar cari brg pasal kitorang kuar lame tul. Alamak pecah jugak rahsia g bf kat luar. Tak pe la bukan selalu.
Time ni makanan ngan minuman kitorang dah habis, masa awal2 leka lak baca paper.


Dpt je brg trus la kitorng mulakan aktiviti masak2 ni, tgahri budak2 dah bising lapo la plak.haahah menu semalam nasi ayam ngan mee jawa je. Tp nak siapkan punye la lame tul. Kul 4 baru siap hidang sume dan makan2. Pas makan k ton kuarkan kek untuk birthday alang, padahal birthday alang 1/5 tp pasal nak tunggu alongnya cuti dr plkn die pospone dulu la. Yg best eja wat suprise belikan MIL kek untuk mother day + birthday. Terkejut gak mase tu coz MIL aku nangis pasal memang tak penah anak2 celebrate cam ni kot. Aku pun baru tahun ni la rase....tu yg wat aku rindu lagi ngan mak kat kg huaaaaaghhh.
Tengok je la anak buah yg dah tak sabo nak tunggu time makan kek ni.
MIL aku tak nak bangun la plak so dear angkatkan meja ni bawa dekat MIL & pas tu MIL sebak sampai menangis la plak.

So untuk mak aku yg jauh kat kg PN TAMSIAH BT ABDUL RANI, MIL aku PN ATIMAH BT MISKAM dan buat opah, akak ipar aku & semua ibu2 dimana juga
SELAMAT HARI IBU SEMOGA IBU2 AKAN TERUS CEKAL MENEMPUHI DUGAAN YG MENDATANG. Istimewa buat my mak thanks coz dah membesarkan anak mu ini yg terlalu la manja sesangat, terlalu la banyk salah silap yg dah aku lakukan. Thanks mak!


No comments: